Googlede Ara

Mabel Matiz Aşk Yok Olmaktır Şarkısı ve Sözleri

mabel matiz aşk yok olmaktır şarkısı 2013, mabel matiz aşk yok olmaktır şarkısı, mabel matiz, mabel matiz aşk yok olmaktır şarkı sözleri, aşk yok olmaktır mabel matiz, mabel matiz aşk yok olmaktır şarkısı ve sözleri, mabel matiz aşk yok olmaktır klibi, mabel matiz aşk yok olmaktır dinle


 
MABEL MATİZ AŞK YOK OLMAKTIR ŞARKISI VE SÖZLERİ

Mabel Matiz  2.video klibini Aşk Yok Olamaktır şarkısına çekti. Klipte bir korudordoki odalarda bir türlü yolunu bulamayan sanatçının klibi ilginç olmuş

Mabel Matizin Yaşım Çocuk isimli 2013 albümünün 2.video klibi yayınlandı. Yaşım Çocuk isimli albümün ikinci video klibi olan klipte arka sıradakiler dizisindeki ibo karakterine can veren Fırat Çöloğlu ve Manga grubunun solisti Ferman yer alıyor.

Sözü ve müziği Yıldız Tilbeye guncelhaber2014 ait olan Aşk Yok Olmaktır isimli şarkının düzenlemesini ise Can Güngör ve Cihan Mürtezaoğlu'na ait.

İşte Mabel Matis Aşk Yok Olmaktır Şarkısı ve Sözleri

Mabel Matiz Aşk Yok Olmaktır
 

 
Aşk Yok Olmaktır Şarkı Sözleri
 
Çok kararlısın
Kalbimi çıra gibi yakmaya niye
Duvar çekiyorsam
Yanıyorum için için, bitti işim

Saklar mı yüreğin yüreğimi
İçinin her yerinde
Eski kelimeler
Döndürüyor başımı
Sen söylediğinde

Korkular... Arzular..
Nasıl başım dar
Bilsen şaşarsın yar
Her yerim kördüğüm dolaşık
İpin ucunu bul çözeyim

Her ayrıntım sayıklıyor
Sükunetim deliliğimden
Aşk yok olmak diyor biri
Yar ben yokum yok zaten

Ayyaş ruhum sayıklıyor
Her zerrem sende çarpıyor
Aşk yok olmaksa şimdiden
Yar ben yokum ben de zaten

Bin çalıntı aşk tecrübesi bakıyor gözlerime ah
Soru soruyorsam tuzağına düşeceğim bana günah 
Saklar mı yüreğin yüreğimi
İçinin guncelhaber2014 her yerinde
Eski kelimeler
Döndürüyor başımı
Sen söylediğinde

Korkular... Arzular..
Nasıl başım dar
Bilsen şaşarsın yar
Her yerim kördüğüm dolaşık
İpin ucunu bul çözeyim

Her ayrıntım sayıklıyor
Sükunetim deliliğimden
Aşk yok olmak diyor biri
Yar ben yokum yok zaten

Ruhum depremlere gebe
Sükunetim deliliğimden
Aşk yok olmak diyor biri
Yar ben yokum yok zaten

Her ayrıntım sayıklıyor
Sükunetim deliliğimden
Aşk yok olmak diyor biri
Yar ben yokum yok zaten

Ayyaş ruhum sayıklıyor
Her zerrem sende çarpıyor
Aşk yok olmaksa şimdiden
Yar ben yokum ben de zaten 

Kategori: , , , , , ,

3 yorum:

  1. ŞARKIYI DİNLER DİNLEMEZ SÖZLERININ YILDIZ TILBE YE AIT OLDUGUNU ANLAMISTIM :)) SÜPER

    YanıtlaSil
  2. ŞARKIYI DİNLER DİNLEMEZ SÖZLERININ YILDIZ TILBE YE AIT OLDUGUNU ANLAMISTIM :)) SÜPER

    YanıtlaSil
  3. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bayıldım

    YanıtlaSil